10212021Headline:
wilma rides a cock. spankwire
why not try here brazzers exhibitionists masturbating outside.

کیا برطانیہ پاگل ہوگیا ہے؟

کیا برطانیہ پاگل ہوگیا ہے ؟

برطانیہ میں کرونا کے 50 ہزار یومیہ کیسز سامنے آرہے ہیں یعنی شرح 44% ہے لیکن لاک ڈاون لگانے کے بجائے برطانیہ نے سب کچھ کھول دیا۔ کیا وہ پاگل ہوگئے ہیں ؟؟

یا پاگل ہم ہیں جو محض 7 فیصد شرح کے بہانے سب کچھ بند کردیتے ہیں !

برطانیہ نے “Natural Immune” کی طرف قدم بڑھایا ہے۔

دراصل برطانیہ سمجھ گیا ہے کہ کرونا کو ویکسین سے روکا نہیں جاسکتا۔ ایک تو ویکسینز ناکام بھی ہوئی ہیں۔ وائرس کا پھیلاو بلکل نہیں روک سکیںم اس لیے اب Vaccine Immune کو چھوڑ کر انہوں نے Natural Immune کی طرف قدم بڑھادیا ہے.

نیچرل امیونی یا “قدرتی مدافعت” کیا ہے ؟

اس کا مطلب ہے کہ لوگوں کو معمول کے مطابق گھلنے ملنے دیا جائے تاکہ وائرس آبادی میں پھیلتا جائے اور لوگ متاثر ہوکر خود ہی قدرتی طور پر ٹھیک ہوتے جائیں۔

لاکھوں کروڑوں کو تو محسوس بھی نہیں ہوگا کہ انہیں وائرس لگا ہے وہ ایسے ہی اینٹی باڈیز بنالیں گے جبکہ کروڑوں میں صرف چند ہزار افراد کو ہی بخار نزلہ زکام ہوگا لیکن وہ بھی چند دنوں میں خود ہی “قدرتی مدافعت” حاصل کرکے یعنی “اینٹی باڈیز” بناکے صحتیاب ہوجائیں گے۔۔۔۔

اس طرح جب قوم کی 70 فیصد آبادی میں مدافعت پیدا ہوجاتی ہے تو وہاں وائرس کا سائیکل ازخود ختم ہوجاتا ہے۔ اسکو قدرتی مدافعت یا Natural Immune کہتے ہیں۔

عام نزلہ زکام کے Flu وائرس بھی ہر سال اسی قدرتی مدافعت کے تحت پھیل کر پھر ختم ہوجاتے ہیں۔

موجودہ Corona وائرس تو عام Flu سے بھی کم خطرناک ثابت ہوا ہے یہ خود سائنسدانوں نے مانا ہے لہذہ اسے بھی قدرتی مدافعت کے لیے چھوڑ دینا ہی بہترین آپشن ہے۔

برطانیہ سمجھ گیا ہمارے لنڈے کے حکمران کب سمجھیں گے ؟

باقی رہا کرونا سے ڈرانا تو جان لیں یہ سب عالمی کھیل کا حصہ ہے تاکہ موت سے خوفزدہ ہوکر سب انکی تیار کردہ ویکسین لگوالیں۔

یقین کریں حقیقی سائنس کے مطابق یہ عام فلو وائے رس سے بھی بہت زیادہ کم خطرناک ہے۔

یہی Natural Immune ہونے کا طریقہ میں نے پچھلے ہفتے بھی آپکو بتایا تھا۔ یہی طریقہ 2020 میں ہی Switzerland نے بھی اپنایا تھا جہاں آج تک کبھی بھی لاک ڈاون نہیں لگایا گیا۔

ہمارے حکمران تو آبادی گھٹانے کے لیے آپکو ویکسین لگا رہے ہیں، کرونا کو تو برطانیہ امریکہ بھی نہیں روک سکے یہ اندھے کیا خاک روکیں گے۔

آج یورپی ممالک خود Natural Immune پر سنجیدہ مقالا جات لکھ کر اسے اپنانے کی تلقین کر رہے ہیں۔ آپ دیکھیں گے بہت جلد دنیا نیچرل امیونی کی طرف آئے گی. سب اسی طرف آئیں گے کیونکہ یہی تیز ترین اور آسان ترین قدرتی علاج ہے۔

اور جو جاہل مجھ سے لڑتے ہیں ان پر تو ترس آتا ہے۔ انہیں محسنوں سے زیادہ غداروں کی ضرورت ہے۔ انہیں دجالی میڈیا کی خبرون پر قرآنی آیات سے زیادہ یقین ہوتا ہے۔ اللہ ہدایت دے۔

Popular posts on our network:

What Next?

Related Articles

hamster sex